Logg på

Ny profil

Mobilapper

Abonnementsvilkår

Vilkår og betingelser for kjøp af abonnementer

Generell informasjon

Wunder.no administrert av:

Wunder ApS
Ll. Sct. Hans Gade 11A, st. tv.
8800 Viborg
Danmark
CVR-nummer DK: 45035506
Organisasjonsnr NO: 934 905 814

E-post: [email protected]

Telefonsamtaler på forespørsel — kontakt vår kundeservice via e-post for å få en samtale.

Kortnummer, utløpsdato og sikkerhetskode

Når du betaler, må du skrive inn kortnummer, utløpsdato og sikkerhetskode. Disse lagres på en sikker måte av vår betalingsleverandør. Av sikkerhetsårsaker kan de ikke vises på nytt, enten på siden eller i e-post. Det sikrer også at informasjonen ikke misbrukes til kjøp av andre produkter. Vi vil aldri spørre deg om å sende oss denne informasjonen via e-post, på papir eller over telefon.

Betalingsmetoder

Du kan betale med VISA, MasterCard, Vipps og Apple Pay. Ved kortbetaling trekkes beløpet fra kortet ditt når kjøpet er bekreftet. Dersom du velger å betale med Vipps eller Apple Pay, gjennomføres betalingen via den respektive appen, og beløpet reserveres eller trekkes umiddelbart avhengig av valgt betalingsmåte. Alle betalinger håndteres trygt gjennom vår betalingsleverandør.

Godkjennelse av automatisk fornyelse

Når du kjøper et abonnement, godtar du at Wunder jevnlig kan trekke det avtalte beløpet som er tilsvarende prisen på det valgte produktet fra kontoen din. Abonnementer forhåndsfornyes ved jevne mellomrom. Dette gjelder både medlemskap og tilleggskjøp, inkludert Weekend Boost og Power Message.

Kvittering

Umiddelbart etter kjøpet vil du motta en kjøpskvittering via e-post. Fornyelseskvitteringer blir tilgjengelige hos Wunder ved forespørsel hos kundeservice.

Kortholders ansvar

Vær oppmerksom på at kjøpet ditt er bindende fra det øyeblikket transaksjonen er fullført, og at du er forpliktet til å betale hele beløpet for den valgte medlemsperioden, i henhold til alle minimumsperioder.

Angrerett på medlemskaper

Du kan ikke kansellere kjøpet når medlemskapet er levert og tatt i bruk. Medlemskapet ditt leveres umiddelbart til profilen din når du fullfører et kjøp, og kan tas i bruk med en gang.

Angrerett på Boost (24-timers Boost og Weekend Boost)

Som forbruker har du i utgangspunktet 14 dagers angrerett når du handler hos oss, med mindre annet er avtalt ved kjøpet. Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen vi inngår avtalen. Boost blir levert enten de kommende 24 timene eller den påfølgende helgen (og deretter hver helg fremover). Du må derfor akseptere at tjenesten blir levert før fristen utløper, og at angreretten opphører når tjenesten er fullt levert.

I praksis betyr det at angrefristen din utløper 14 dager etter at avtalen ble inngått, eller når tjenesten er fullt levert. Dersom du har samtykket til at leveringen kan starte før fristen utløper, men likevel ønsker å benytte angreretten, vil vi kreve en rimelig betaling for den delen av tjenesten som allerede er levert. Beløpet beregnes ut fra antall hele dager tjenesten har vært tilgjengelig frem til tidspunktet da du sendte oss melding om å benytte angreretten.

Fristen innebærer at du har 14 dager fra vi inngår avtalen til å gi oss beskjed om at du ønsker å benytte angreretten. Du kan sende en e-post til [email protected] eller bruke standardangreskjemaet som du finner nederst i handelsbetingelsene.

Tilbakebetaling av Boost

Hvis du angrer kjøpet ditt, og vilkårene for angrerett er oppfylt, får du pengene tilbake.

Har du samtykket til at leveringen kan starte, men ønsker likevel å angre, vil vi kreve en rimelig betaling for den delen av tjenesten som allerede er levert.

Vi refunderer beløpet uten unødig forsinkelse og senest 14 dager fra den dagen vi mottar beskjed om at du ønsker å angre avtalen. Vi tilbakefører pengene med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøpet, med mindre annet er avtalt.

Fornyelsesprosedyre

Medlemskapet fornyes inntil én time før medlemskapsperioden utløper. Dette er for å sikre at du alltid har tilgang til medlemskapsfunksjonene. Den gjenstående perioden legges til i fornyelsesperioden.

Kansellering av medlemskap og minimumsperiode

Du kan når som helst kansellere medlemskapet på slutten av fornyelsesperioden, med mindre betalingsskjermdelen viser noe annet. Hvis det er spesifisert en minimumsperiode, en bindende periode eller lignende, kan ikke medlemskapet kanselleres før den spesifiserte minimumsperioden utløper.

Kansellering av medlemsskap etter en minimumsperiode på fem måneder garanterer en delvis refusjon på den resterende medlemsperioden, grunnet at medlemskapet kan avsluttes innen den gjeldende måneden pluss én måneds forvarsel.

Endringer i medlemskap og abonnementsvilkår

Wunder kan endre medlemskaps- eller abonnementsvilkår, inkludert pris, fornyelsesperiode og avgifter med minst én måneds forvarsel, i henhold til gjeldende lovgivning. Varsler om endringer skal sendes via e-post til e-postadressen som ble brukt til å registrere profilen. Endringer som gagner kunden, f.eks prisavslag, kan utføres uten forvarsel.

Trekk på kortet ditt

Du kan når som helst tilbakekalle din tillatelse til at vi trekker et beløp fra kortet ditt. Dersom det finnes utestående betalinger, forutsetter dette at et nytt gyldig betalingsmiddel legges til.

Dersom du opplever et trekk på kortet ditt som du ikke kjenner igjen, kan du gjøre innsigelse overfor kortutsteder om "uautoriserte transaksjoner" senest 8 uker etter beløpet er tatt ut, med mindre annet fremgår av din avtale med kortutstederen.

Kansellering og bindingstid for Weekend Boost

Weekend Boost er et abonnement med automatisk fornyelse hver 7. dag fra kjøpstidspunktet. Abonnementet har ingen bindingstid, og kan sies opp uten varsel på medlemskapssiden din.

Hvis det er noe galt med abonnementet

Hvis du ikke er fornøyd med abonnementet, kan du kontakte oss på [email protected]. Kjøpslovens mangelregler gjelder ikke for abonnementer.

Klageadgang

Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, kan du kontakte oss på [email protected]. Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende en klage til:

Forbrukertilsynet
Sandakerveien 138
0484 Oslo
www.forbrukertilsynet.no

Standard angreskjema

(Denne skjemaet fylles ut og returneres kun dersom angreretten gjøres gjeldende)

Wunder ApS
Ll. Sct. Hans Gade 11A, st. tv.
8800 Viborg
Danmark
E-post: [email protected]

Jeg meddeler herved at jeg ønsker å benytte angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale om følgende varer/tjenester: ____________________________________________

Bestilt den: _____________________ Mottatt den: _____________________

Forbrukerens navn: ____________________________________________

Forbrukerens adresse: ____________________________________________

Forbrukerens underskrift: _____________________ Dato: _____________________

(kun dersom skjemaets innhold meddeles på papir)

Sletting av betalingskortinformasjon

Hvis det blir nødvendig å endre kredittkortopplysninger, kan du oppdatere denne informasjonen på siden når du er pålogget. Når medlemskapet ditt er utgått og eventuelt forfallsbeløp er betalt, kan du be om at vi fjerner autoriseringen som tillater jevnlige uttak.

Handelsbetingelsene er sist oppdatert: 12/09/2025